2011. május 31., kedd

Az első 4 hét

Véget ért az első 4 hét. Az erő blokk befejeződött, most van egy átmeneti hét és innen már a Metabolikus kondicionálásra megyünk rá. Erőben , izomtömeg és tónusban sokat fejlődött mindenki, már szemmel is látható és alapvetően jól bírja mindenki. Ügyesek és okosak, el kell mondanom :). Csapat összeforrt, de most jön a keménykedős rész , itt lesz lihegés és szemgúvasztás.

Ezen a héten a félidei összefoglalókat fogom közzétenni. Kezdjük Gergővel:

Gergő feelings, 4 hét után:
Miután jól átszerveztem az életemet az elkövetkezendő 2 hónapra, nagy várakozással vágtam bele az A-L-MA programba.
A program előtt 3 hónapot jártam Ferihez bellre, aminek nagyszerű hatásait már éreztem is. Ez kb. 20-22 edzést jelentett nekem vagyis az A-L-MA heti 5 edzésével előrelátható volt, hogy most 1 hónap alatt fogok annyit szakszerűen mozogni mint eddig összesen. Minden erő edzés egy kiváló alkalom volt feszegetni a határaimat és habár nem minden gyaksit tudtam precízen végrehajtani, mindegyikkel megküzdöttem. Eddig én állok nyerésre! :- )
Részemről azt látom, hogy izmosabb lettem, tömörebb és az állóképességem is szárnyal! Főképpen a kerékpározásban tudom ezt lemérni. Eddig 27 km/h-ás átlagokat tudtam kis erőlködéssel hajtani, most viszont gond nélkül megy a 30 is!! Mindez úgy, hogy nem akarok görcsölni, nem fáj a derekam, hátam, vállaim! A 4 hét eltelte után volt pont az egyik legkeményebb hazai montis maraton ahol az általam választott 70 km-es távot 1800m mászással kombinálják. Itt egy barátomat kísérve mentem végig, vagyis pihentebben érkeztem a legtöbb emelkedőhöz de úgy tudtam kitekerni a legtöbbet, hogy csak pislogtam mi is történt velem, ilyet még sose nem tudtam csinálni!
Tetszik az is, hogy a Csapat jól ki jön egymással. Feri ügyesen terelget minket srácokat, néha leoszt egy-két combost, fordulásból borda repesztést de a leányunkkal kedves nagyon és nem szadizza szanaszéjjel. :- )
Összegezve, a 4 hét alatt az izmaim nőttek, zsírjaim fogytak, habár számomra még nem mérvadóan.
Várom tehát a következő 4 hetet ahol metabolikusan is jól beintünk a zsíroknak és kivetjük őket az életünkből! :- )







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése