2011. június 1., szerda

Folytatódnak tovább a beszámolók

Zoltán


Eltelt az első 4 hét, ez így visszatekitve soknak tűnik de nagyon gyorsan eltelt.
Én nagyon megörültem amikor Feri felhívott és közölte velem, hogy beválogatott a csoportba.Aztán elkezdődtek az edzések és már az első órán nagyon sok minden újat kaptunk a 360GYM rengeteg lehetőséget nyújtott amit Feri próbált és próbál is kihasználni. A kezdeti edzések nem voltak annyira megerőltetőek mint az edigi KB edzések, mondjuk nem is kellett másnap edzeni. az elején nagyon sok hasznos gyakorlatot tanultunk amit aztán később nagy ismétlésszámban csináltunk rengeteg eszközt és edzés módszert ismertünk meg, tehát az első hét a tanulásé volt. De nem maradt el az izomláz sem a sok új inger miatt. A újdonságok között volt Z-health GN és TRX is de ne hagyjuk ki a kis kék tányérokat és az indián clubbokat sem. Az étkezésem nagyon sokban megváltozott kevés szénhidrát sok zöldség, gyümölcsnap és persze hús tojás és sajt. Eleinte nagyon éhesnek éreztem magam és nem tudtam annyit enni hogy jól lakjam. De egy pár nap után hozzászoktam és nem hiányzott a telt érzés a hasamban. Tudtam edzeni nem voltam rosszul a sok kajától edzéseken mint ahogy az néha előfordult ezek előtt. Szénhidrátot módjával vagyis inkább egyszerű szénhidrátokat módjával vagy egyáltalán nem. Nem tettem semmibe külön cukrot és nem ettem fehér cukros ételeket sem egyedüli szénhidrát dús ételem az a ma-baker volt de az is napi 1 ritkán 2 ekkor a reggelit helyettesítette. Szénhidrátot még zabpehelyből, barna rizsből valamint durum tésztából nyertem szerencsére nem vagyok nagyon kenyeres és így 2 hetente kiegyeztem 1-2 melegszendviccsel persze tönköly vagy barna. Az édességek nem hiányoztak a zöldteát pedig alapből cukor nélkül iszom.A napi 4l víz fogyasztása sem okozott gondot.
A testem a 4 hét alatt változott erősebb lettem a izomtömeg nőtt és a felesleges zsírból sokat sikerült leadnom de az a baj hogy még sok van a makacs fajtából amihez nagyon ragaszkodik a kis szervezetem nem tudom hogy veszem rá a válásra, de ez a következő hónap dolga lesz.
A csapat jó és kitartó és persze egyre erősebb.
összességében meg vagyok elégedve a programmal és várom a folytatást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése