2011. május 8., vasárnap

Az első hét

Nos az első hét eltelt.

Kicsit zötyögősen, lassan indult. Félreértés ne essék ez nem baj.

Szükség volt rá, hoyg a résztvevők felkészüljenek a heti programra, a heti 5 edzésre.

A múlt szerdai edzés is még az eszközök megismerésével telt, és a péntek is ismerkedő óra volt, akkor épp a ginastica naturale alapokat vettük át ( itt hadd jegyezzem meg, hogy teljesen elvarázsolt a GN :) )

Igazából jól látszott vasárnap a közös úszásnál, hogy kezd összerázódni a csapat, sikerült engem is meglepni egy nyilt úszómedencével a szakadó esőben (nah jó csepergő), de miután a kezdeti sokkhatás elmúlt, vígan lubickoltunk 25 hosszt az 50m-es medencében. Saját részemről elmondhatom, hogy nemigazán volt megerőltető, próbálgattam mellúszást, gyorsúszást és számítottam rá, hogy kifulladok, hisz kb. egy éve nem úsztam, ennek ellenére jól ment nem volt semmi gond, bőven fért volna még bele.

Csapat összekovácsolódni látszik, szaunában már nagy elmélkedések voltak :). Továbbá természetesen egylábas guggolások :) (ami természetesen ŐŐŐrület, de nem is volt kötelező, csak mikor nem néztem oda elkezdtek utánozni:D) .


Hát így vágunk bele a következő hétbe :) .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése