2011. május 13., péntek

A 2. hét a résztvevők szavaival

Minthogy karbantartás miatt nem lehetett elérni a honlapot, ezért most töltök fel mindent amit az elmúlt napokban írogattam.

Ám gondoltam rá, hogy most nem saját szavaimmal írom le mi volt a napok során, hanem egy -egy résztvevő edzésnaplójából is idézek.

Hétfő:

2011. május 9.

Gergő
Táplálkozás: Reggelire zabpehely, 10óraira sajt kis sonkával, ebéd csirke saláta, este fehérje por és alma előtte kis sajttal. Folyadék kb 3 L

Edzés: Elején masszír henger. Ma is volt Ginastika Natural, jól megmozgat, ma jobban ment egy picit. Aztán súly emelés 50-60kg-al, és húzódzkodás felváltva. Aztán military press és tricepsz erősödés gumiszalaggal. 3.-ik móka medicinnel guggolva egymásnak passzolni vagy a kötéllel lóbálva edzeni. Végezetül medicinnel volt még pár vigyorgós gyakorlat. Levezetésnek masszír henger. Nem volt brutális edzés de nagyon megmozgatott főleg combot ami nekem szívügyem és jól elfárasztott!

Egyéb: A csapat is kezd összeérni, a vezényszavakat egyre gyorsabban hajtjuk végre, erősödik a koncentráló képességünk!



Kedd:

2011.05.10

Zsolt

Étkezés rendben, tapasztalataim szerint még a protein CSOKI szelet is belefér a dologba :-P. Teljesen megszoktam a diétát , pillanatnyilag a legkisebb gondom sincsen ezzel. Egész nap az edzést várom, minden nap fénypontja.

Mondjuk a mai kettlebell az mindennek a fénypontja volt… Ennyire bell edzésen még nem izzadtam le, és nem is fáradtam el, valami szuper volt. Igazából nagyon tetszik a funkcionális tréning, meg a sokféle eszköz a 360 gymben, de az én lelkemnek ez adja az igazi élményt: egy vasgolyó és a gyakorlatok. Mindig újra és újra elképedek, mi mindenre alkalmas, mennyire sokrétűen lehet vele megdolgozni a fizikumot. Feri, le a kalappal, van fantáziás és kreativitásod újabb és újabb „disznóságok” kitalálásához J Bár nem voltam híve a nagy súlyú kettlebellek lóbálásának, de élvezem, hogy a swing 24 kilóval egész jól megy, 16-os bellel meg szinte nem is érzem már… Teljesen fel vagyok dobódva.



Szerda:

2011. május 11.

Ákos

Jó kis erőedzés volt, kihajtotta az izomlázat. Kellemes fáradtság maradt utána. A TRX számomra rémálom volt, viszont legalább határozottan érzem a fejlődés mércéjét.

Kaja: reggelire egy szelet rozskenyér, pulyasonka, vékony szelet sajt, paradicsom paprika, tojás, 90g os whey shake Biotec Brutal Pak vitamin ebédre halászlé uzsonna: eper edzés után 90g os whey shake, müzliszelet vacsora: halászlé, 1 szelet rozskenyér, kevés gyümölcssaláta 4+ L víz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése