2011. május 22., vasárnap

A munka szakadatlanul halad

Ám gépcsere volt, de most már stabil a rendszer megint adatok átmentve, folytatódhat az online munka is!

Ezen a héten továbbra is erőedzések voltak, kicsit pihentetőbb volt ez a hét, köszönhetően annak, hogy múlt vasárnapi crossfit versenyen kicsit túlteljesítettem és ezért erős túledzettséggel kezdtem a hetet, másrészt a nagy hajrá előtt úgyis vissza akartam fogni az iramot.

Nos akkor nézzük ,hogy vélekedett az úri közönség:

2011.május 16.

Gergő:
Táplálkozás:
Vitaminok, tk kenyér, sajttal sonkával, 100as narancslé, tejeskávé nád cukival; 10órai ½ GB; ebéd kínai leveles, kínai gombás csirke meg rizs;
Edzés:
Ma szerencsére egy regenerálósabb nekifutás volt. Főleg mozgás kultúrás gyaksikkal. De persze jó öreg bellünk is előkerült és egy ún. crossfit fekvőtámasz! Jajj... :- )) Közben húzódzkodás, guggolás, fekvőzés. Levezetésnek meg artista buzogánnyal voltak jó kis váll lazító mókák. Naná, hogy a henger ma sem maradt el...
Közérzet:
A tegnapi futástól fájnak a lábaim eléggé... Combjaim hátul, elöl meg a térd feletti izmok.
Egyéb:
Kéne venni SRM hengert...

2011.május 17.

Ákos

Erőedzés volt végre, imádtam. Nem sunyultam el egyetlen gyakorlatot sem, nagyon jól esett minden. Bár izomláz nincsen utána , és Gergő pulzusmérője szerint csak 300kcal-t égettünk el az edzés alatt, kellemesen elfáradtam. Kellene vennem egy bellt...

2011.05.18. – 17. nap:

Zsolt

Megint csak fincsi edzés, jó sok clean & press, ahogyan szeretem., nehéz súllyal. Legközelebb egy kör erejéig lehet, hogy megpróbálom 28 kilóval, 1-2 ismétlés lehet, hogy megy vele, kíváncsi vagyok. A többi erőgyakorlat is tetszett, ahogy a váltott gyakorlatos tabata is. Persze, ez nem lehetett akadálya egy ilyen edzés után szokásos bicajos tabatának, bár annak intenzitását bizony igencsak csökkentette.

To be continued, ahogy az urak pótolják az elmaradásokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése