2011. június 4., szombat

Level Up!

Laura:
Első 4-7 :) (az én javamra) :P
Hát igazából nem nagyon tudtam mit is várok 1 hónap alatt, amikor belekezdtem, de örültem a lehetőségnek, amit a környezetem nem értett annyira... de végre ez sem érdekelt túlzottan. Hátigen az elején a fogyasztott dolgok módosítása az elég keservesnek tűnt, de aztán egész könnyen ráálltam, csak a változatosság nincs meg mindig, de azért próbálkozom, no de a sör az pótolhatatlanul hiányzik... az energiaital felváltása tejeskávéra viszont könnyebben ment,mint gondoltam, azt hittem a taurin és koffein kombinációjára feltétlen szükségem van az alap létfentartásomhoz, de hát elég csak a koffein :D....és kevesebb, mint eddig.
Az eredményeket én magamon sokáig nem láttam, sőt a kar-váll izmaim fejlődési üteme a mai napig elkeserít, de szeretek edzésekre járni, nincs a “jajj de nincs kedvem” effektus, ami heti két edzésnél azért előfordult (persze emiatt sosem hiányoztam : ), ennek is örülök). Jobban érzem magam a bőrömben, és azért még a tükörben is látok némi változást, de a képek pláne sokat segítenek, (főleg így,hogy már látom is őket :P). Találkoztam számomra sok új dologgal a legegyszerűbbektől a legfurábbakig,értem itt a fekve-nyomástól kezdve a natural gymnastic-án át a fura unokatesóig (:P Kali-Lali) és így tovább... Hozzáállásomban -volt ugyan egy mély pontom- is történt változás, ez annyit tesz, hogy attól, hogy valamiben gyenge vagyok és nem megy, akkor se érzem, úgy hogy “Fúúújjj soha többé nem akarom csinálni!!!”, hanem inkább remélem, lesz még alkalom, mikor olyan gyakorlat lesz, illetve az akaratom/elszántságom is erősödött: Ellen álltam a “MAMA FÉLE ” Tortáknak !!! és ez nálam igen nagy szó! Szóval elég sok pozitív eredményt tudok felhozni (még ha egyenlőre nem is hasonlítok egy NDK-s úszónőre :) ), hogy eddig úgy gondoljam MEGÉRTE!.... sőt: Már most tartok attól, hogy mindjárt itt a vége :(...
Összefoglalva: Laura Level Up!!!! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése