2011. június 7., kedd

4 hét még két részletben ! II. Rész

Zsolt:

Ahogyan a motivációs levélkéből is kiderült, elég konkrét elvárásokkal és reményekkel vágtam bele a programba, és röviden summázva messzemenően elégedett vagyok, abszolút mértékben bevált a dolog.
Egyfelől a rendszeres edzés, a folyamatosan növekvő intenzitás tetszik, még jobban tetszik a tény, hogy egészen jól bírom, úgy érzem, a fejlődésem üteme lépést tart az intenzitás növekedésével. Az erőszintem ugrásszerűen nőtt, a presshez használt súlyok nagysága, és azok mennyisége egyértelmű bizonyíték erre. A törzsem ereje szintén növekedésnek indult, a kedvencemmé vált plank gyakorlatban töltött idő növekedése erre utal. Noha az első időszak az erő növeléséről és izomépítésről szólt, ez hozott magával állóképesség javulást is, a minap percek alatt lazavart 100 szakítás igazából nagyon meg sem izzasztott, pedig nem a gyakorlatok legkönnyebbikéről van szó...
A gyakran beiktatott izület mobilitást fejlesztő gyakorlatok áldásos hatását is érzem, főként a vállam mozgástartománya nőtt észrevehetően, illetőleg a teljes testem mozgásának összehangolásában is mintha fejlődést éreznék,nem butaság ez az agy-ideg-izom kapcsolat fejlődés.. :-)
Reméltem, hogy sok "műhelytitkot" sikerül majd ellesni, és bizony sikerült is. Számtalan apró fogást jegyeztem meg, az egyes gyakorlatok kivitelezését illetően, és úgy általánosságban véve az edzés helyes tervezéséről, levezetéséről is kezd egy határozottabb képem kialakulni. Hasznos dolog, ha az ember közétávú céljai között szerepel az RKC vizsga :-)))
A motivációm töretlen, sőt, bizonyos szempontból még növekszik is: a testsúlyom folyamatosan csökken, az A-L-MA kezdete óta 6 kiló ment le, azaz a heti egy kiló megvan, ami megfelel a célkitűzéseimnek. Bízom benne, hogy a következő négy hét során ez így folytatódik, és így meglesz a 10 kilós csökkenés.

Itt kívánom megjegyezni, hogy az edzések levezetéséhez ÁCS FERENC RKC II "mókás-kacagós" jellegű edzéseit vettem alapul, igyekszem ugyanazt a hangulatot, bellezéssel kapcsolatos hozzáállást megteremteni, amit Nála tapasztalok, mivel úgy hiszem, hogy aki ennél jobban csinálja, az már csal :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése