2011. június 7., kedd

4 hét még két részletben ! I. Rész

Ákos
Első négy hét

Nos véget ért az első négy hét. Eleinte nagyon kemény volt a mindennapos edzés, a lemondás a szemét kajákról és a kis sörözgetésekről, borozgatásokról. Ahogy teltek a hetek, egyre könnyebb lett, és eljutottam oda, hogy már várom az edzéseket, keresem a kihívásokat. Nem a gyakorlatok elbliccelése, hanem a minél pontosabb végrehajtás, a határaim feszegetése lett jellemző. Életemben nem voltam ilyen jó formában, sem erőben, sem állóképességben. Bár a képeken nem látszik még komoly változás, saját szememben ég és föld a különbség. Érzem az izomcsoportjaimat, látom a fejlődést. Soha életemben EGYETLEN NORMÁLIS FEKVŐTÁMASZT SEM tudtam megcsinálni, most pedig akár 50-100 db is megy edzésenként.

Komoly szerepet kapott a minőségi étkezés, amit azt hiszem művészien kezdtem művelni. Változatos, vitaminokban és minőségi/hasznos tápanyagban gazdag élelmiszerekkel van tele a hűtőszekrényem, így minden étkezésnél a lehető legjobb zöldségeket, húsokat, sajtokat és gyümölcsöket válogatom össze. Jobban mennek a dolgok a hétköznapokban is, kipattan a szemem reggel, és a régi káros szenvedélyeket új rutin váltotta fel ; elkészítem a reggelimet, a turmixomat, odafigyelek a vitaminokra, már-már mániákusan. Robbanékony lettem, kimeríthetetlen energiával. Jobban megy a munka, türelmesebb, megértőbb lettem az emberekkel, egyszerűen szinte mindig rózsaszínben látom a világot.
Kiváncsian várom a 2. hónapot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése